Tyle was odwiedziło stronkę

piątek, 22 marca 2013

Stare, ukochane buty ! ♥

Cześć :)

Za oknem biało, tydzień do świąt ...
Miejmy nadzieję, ze na Wielkanoc będzie zielono i kolorowo :)

Ale dzis nie o tym. Chciałam was spytać jakie są wasze ukochane buty ?
Każda z was ma na pewno duzo par butów, i swoich faworytów ^ ^
Ja mam tak samo. Kilka par, z których ukochane są stare trampki xd





Nic takiego, a jednak sa wyjatkowe. Troche brudne i zniszczone, a ukochane. ♥
Zwariowałam ?
Pora na was ! Pokażcie albo opiszcie swoje ulubione buty :)

6 komentarzy:

  1. fajne buty ! ^ ^
    Moje najlepsze to też TRAAAAAAAAAAMPKI <3

    OdpowiedzUsuń
  2. są świetne! można je zestawić na prawda z dość niepozornymi ciuszkami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili. Na moim blogu znajdziesz mnóstwo inspiracji DIY- zrobisz coś mojego pomysłu a ja Cię zareklamuję Cię na swoim blogu :) Może dodamy do obserwowanych? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak trampki ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ^ ^
      i z jednym i z drugim się zgadzam :)

      Usuń
  4. Fajne :3 TRAMPKI!

    Zapraszam do mnie bo widzę, że interesujesz się modą:)
    http://dika-daily-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń