Tyle was odwiedziło stronkę

niedziela, 24 marca 2013

9 ... ?

Cześć :)
Tak na wstępie, wiem, że oryginalny tytuł hehe ^ ^
No ale ja nie o tym teraz :)

W sumie nie mam weny na pisanie, a o bzdurach nie będę. Po prostu to wam pokażę :)

ladna, skromna i dość oryginalna bransoletka smile ♥ :) - 25 zł

Tak, tak zgadliście ! Post dotyczy bransoletek !
Chyba każda z nas je kocha. Czy się mylę ?

z datą ^ ^  wiadomo Beliberki miałyby tam 25 marca ^ ^ - 27 zł








serduszko ♥ dla przyjaciółki, dla siebie, romantycznie i elegancko ... ♥
wiosennie ^ ^ - 27 zł.




Jak dla mnie elegancka.  Dobra do sukienki lub marynarki i spodni  link -- > :) - 15 zł 




Z pazurkiem ^ ^ Diva - Rock ! 32 zł



Zarówno moze być pod styl rockowy, jak i romantyczny. Jednak na pewno gustowny :) Paris ♥ - 39 zł.
Wybaczcie do tej nie moglam dać zdjęcia. Ale jak wejdziecie w link to zobaczycie :)

Na dziś to chyba tyle :)
Komentujcie xd

Pozdrawiam :* Dobranoc ♥

ps. Cieszmy się dzisiejszym dniem ...
      bo juro szkoła : /

5 komentarzy:

  1. Fajne :) + odp do twojego komentarza u mnie , ja juz obserwuje teraz ty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. łał super są :)
    Wlaśnie jedna z propozycji u Ciebie kupiłam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny BLOG

    *Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam bransoletki *_*
    obserwuje i pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń